WYJAZD WAKACYJNY LSO

Od 4 do 12 lipca wspólnota ministrancka naszej parafii przeżywała swój wyjazd rekreacyjno-formacyjny. W trakcie, którego zwiedzaliśmy wiele zabytków i atrakcji Dolnego Śląska, ale mimo tego nie zapominaliśmy o codziennej Eucharystii. Nasz wypoczynek wakacyjny rozpoczęliśmy Mszą Świętą o godzinie 8, której przewodniczył proboszcz, ksiądz Krzysztof Lewandowski.
Przez tydzień w pocie czoła zdobywając szczyty Gór Stołowych mieliśmy okazję poznać tamtejszy folklor oraz mentalność mieszkańców.
W pierwszym dniu naszej wycieczki odwiedziliśmy takie miejsca jak Sanktuarium św. Józefa w Kaliszu, fontanny i Stare Miasto we Wrocławiu.
W kolejnych dniach byliśmy w Podziemnym mieście Osówka, Zamek Książ w  Wałbrzychu, Twierdza Kłodzko, kościół Matki Bożej Różańcowej w Kłodzku i Sanktuarium Wambierzyckiej Królowej Rodzin. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Bazylice Wniebowstąpienia Najświętszej Maryi Panny i kościele św. Józefa w Krzeszowie. Po zwiedzeniu kompleksu kościelnego ksiądz Tomasz odprawił mszę świętą  Podczas całej wycieczki przeszliśmy około 100 kilometrów. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Brodnicy. W imieniu całej wspólnoty składamy serdeczne Bóg zapłać wszystkim opiekunom i księdzu Tomkowi za poświęcony czas i miło spędzone dni.